Er is iets stuk in mijn woning. Hoe meld ik een reparatie bij jullie?
Algemeen
Je kunt een reparatieverzoek melden via Reparatieverzoek indienen.
Een reparatie melden gaat snel en eenvoudig. Controleer voor het indienen van een reparatieverzoek altijd eerst of de gewenste reparatie voor rekening van de verhuurder komt of dat je zelf verantwoordelijk bent. Bekijk daarvoor deze pagina.
Heb je een vraag over het melden van een reparatieverzoek? Hieronder vind je de veelgestelde vragen.
Je kunt een reparatieverzoek melden via Reparatieverzoek indienen.
Een reparatie die spoed heeft kun je zowel tijdens als na kantooruren telefonisch melden bij REBO Vastgoed Groep via 088 220 16 10.
In het weekend of 's avonds kun je een reparatieverzoek melden bij REBO Vastgoed Groep via Reparatieverzoek indienen. Als een reparatie spoed heeft kun je altijd contact opnemen met onze storingsdienst via 088 220 16 10.
Als je een afspraak wilt verzetten kun je het best telefonisch contact opnemen met REBO Vastgoed Groep, de medewerkers kunnen de afspraak dan voor je verzetten. Het telefoonnummer is 088 220 16 10.
Als je een afspraak met een monteur wilt afzeggen dan kun je het best telefonisch contact opnemen met REBO Vastgoed Groep via 088 220 16 10.
Als de monteur niet binnen de afgesproken tijd bij je is, kun je het best telefonisch contact opnemen met REBO Vastgoed Groep via 088 220 16 10.
Als een reparatie niet naar tevredenheid is opgelost, kun je het best zo snel mogelijk telefonisch contact opnemen met REBO Vastgoed Groep via 088 220 16 10 of dit melden via het Contactformulier op onze website.